- Pradžia
- Sensorinės priemonės
- Lavinamoji šviesos lenta (A2)
Lavinamoji šviesos lenta (A2)
Neturėkite šimto lavinamųjų priemonių, turėkite vieną šviesos lentą. Pagal galimybes – su antstaliu. Ir jums atsivers tiek daug kūrybinių, didaktinių, pažintinių, pirštelius miklinančių priemonių, kad OHO!
Dažnai pirkėjai kreipiasi: turime šviesos lentą, stalą, bet nežinome ką su juo daryti. Žemiau pateikiu kelias idėjas. Daugiau jų rasite mūsų tinklaraščio įraše, o dabar esminis momentas:
jei stalas keliauja pas 1-6 m. kūrėjus, nevertėtų tikėtis, kad atsiradus šiai priemonei namuose, jūsų – tėvų laukia laisvi vakarai. Į šią užburiančią kelionę leiskitės kartu! Atraskite jums tinkamiausias ir vis naujas priemones žaidimui, terapinkitės, puotaukite ant lentos, kurkite, stiprinkite tarpusavio ryšį ir paverskite vakarus, praleistus palinkus virš šviesos lentos – tikra švente!
Lenta turi 1 dienos šviesą – šaltą, švarią, ryškią su 3-imis šviesos intensyvumo režimais. Manome, kad lentos ir stalai, turintys įvairių šviesos spalvų pasirinkimo galimybes „atima“ iš kūrėjo galimybę vystyti vaizduotę ir ieškoti spalvų iš aplinkos (turimų priemonių: mozaikų, taktilinių kriauklių, plokštelių, didaktinių priemonių ir cilindrų arba priemonių, kurias susirandate, susikuriate patys: spalvotas plastikas nuo butelių, smėlis, krakmolas ir pan.). Mūsų vaikų namai, senais laikais turėję stalą su įvairių spalvų režimų ne dirbo, kūrė, o žaidė diskoteką, kuri vadinasi „pajunginėkime spalvas“ 🙂
Veiklos ant šviesos lentos:
- berkite smėlį, įvairiausias kruopas, kavą ir kurkite piešinius pirščiukais. Bet kokie raštai ant lentos virsta gražiausias kūriniais ir padrąsina tolesniems bandymams mažąjį Pikaso. Su antstaliu veiklų galimybės prasiplečia ir tampa ne tokios „bardakiškos“, žinoma;)
- dažykite. Guašu, akvarele, jogurtais, sumaišytais su maistiniais dažais, purkškite putas. Pirščiukai, teptukai, antspaudai, kempinėlės, šluotelės iš laukuose priskintų gėlių/žolių – tinka, įtraukia bet kas!
- dėliokite mandalas iš mozaikinių plokštelių, skaidriosios kūrybinės mozaikos, gamtinių lobynų ir raminkite po sunkios dienos darželyje, mokykloje (ar darbe) susikaupusias emocijas.
- dėkite antstalį, berkite krakmolą ir pilkite vandenį – bus krakmolainis, berkite vandens rutuliukus, spalvinkite vandenį maistiniais dažais. Kai susitinka šviesa + vanduo, patikėkite, tai pranoksta visus kūrybos / gebėjimo nurimti / šilto bendravimo po įtemptos dienos lūkesčius.
- puotaukite. Bet koks valgymas ant šviesos šatinio tampa šventišku, „išimtiniu“, be galo gardžiu ir įkvepiančiu!
Lentos pagrindas yra tvitas, lengvai nuvalomas ir užapvaintais kraštais. Maitinimas USB laidu su magnetine jungtimi (užkliuvus už laido lengvai ir saugiai atsijungia, „nežalojant“ lentos).
Lenta turi A+ energijos lygį, juose yra universalus maitinimo adapteris su žemos įtampos maitinimo šaltiniu. Prie lentos pridedamas vadovas su virš 100 idėjų veikloms ant šviesos lentos.
Užburiančios jums kelionės!
Lentą pristatome tik per kurjerines tarnybas. Pasirinkite prašome šį pristatymo būdą. Labai dėkojame!
Sensorinės priemonės
Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.
Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.
Kūrybiškumas
Kūrybiškumas, kaip asmenybės savybę galima apibrėžti kaip atvirumą naujai patirčiai, savarankiškumą, lankstumą, dinamiškumą, originalumą. Ši savybė iš dalies yra įgimta, tačiau gali būti ugdoma ir skatinama.Kūrybiškumo lavinimas vaikui yra būtinas tam, kad susiformuotų ir lavėtų įgūdžiai prisitaikyti prie nuolat ir greitai kintančios aplinkos.
Maži vaikai žavi savo laisvumu ir spontaniškumu, gebėjimu fantazuoti ir kurti. Tačiau augdami jie vis dažniau verčimi laikytis griežtų taisyklių, suaugę ne tik pasiūlo įvairių užduočių, žaidimų, bet ir išsamių instrukcijų, kaip jas atlikti.
Kūrybingumą ypač žlugdo nuolatinis žinių ir informacijos taikymas sprendžiant problemas pagal gerai „atidirbtus“ algoritmus ir klaidos baimė. Kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti.
Kūrybiškumui ugdyti reikalinga:
- turtinga, įvairi aplinka, skatinanti tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti;
- demokratiški aplinkinių santykiai;
- tam tikra autonomija, savarankiškumas ir laisvo pasirinkimo galimybė.
Šioje kategorijoje esantys žaislai ir priemonės gali būti panaudojami įvairiai, suteikia galimybę vaikui juose matyti tai, ką jis nori.
Lavinimo sritys
- Akių koordinacija
- akių rankų koordinacija
- Didaktinės priemonės
- Formuojamas kūrybiškumas
- Formuojami komunikaciniai igūdžiai
- Lavinama vaizduotė
- Smulkioji motorika
- Vystoma vaizduotė ir išradingumas
Rekomenduojamas amžius
- 1 m. +
Papildoma informacija
Išmatavimai: | Aukštis – 15 cm |
---|---|
Medžiagos: | Dėžės rėmas: dėbulė, medžio masyvas. |
Apšvietimas: | Vienspalvis – dienos šviesa |
Saugumas: | Šviesos lemputės atsparios vandeniui + dėžė užsandarinta, kad naudojantis nei smėlio, nei vandens į vidų nepatektų. Natūralaus medžio dėžė padenga vandens pagrindo laku, kad apsaugoti nuo aplinkos poveikio (vandens, drėgmės, saulės). Lakas skirtas vaikiškų žaislų dažymui. Storas ir tvirtas 4 mm organinis stiklas. Gaminant galvota apie vaikų saugumą! |