- Pradžia
- Sensorinės priemonės
- Skaidrios spalvotos taktilinės kriauklės
Skaidrios spalvotos taktilinės kriauklės
Atkreipkite prašome dėmesį, kad ši priemonė yra užsakoma ir pristatoma pet 2 savaitės. Didelis dėkui už kantrybę laukiant!
Dailios, skaidrios 2 dydžių ir 6 spalvų jūros kriauklės su 6 skirtingais taktiliniais paviršiais. Vaikams patiks liesti šias kriauklės ir apibūdinti tekstūrų skirtumus bei panašumus. Taip pat atrasti / atpažinti jų spalvas ir spalvų maišymo galimybes. Idealiai tinka mokyti ankstyvųjų skaičių sąvokų, tokių kaip rūšiavimas, derinimas, lyginimas, sekos sudarymas, modeliavimas ir skaičiavimas.
Rinkinį sudaro 36 didelės ir 72 mažos taktilinės kriauklės su veiklos vadovu patogioje plastikinėje dėžėje.
Priemonė ugdo šias sritis:
• Matematika – skaičiavimas ir rūšiavimas
• Pasaulio supratimas – spalva
• Asmeninis tobulėjimas – jutiminis
• Bendravimas ir kalba
Specifikacija
Dydis: 36 didelės (54 mm) ir 72 mažos (40 mm) kriauklės.
Sensorinės priemonės
Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.
Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.
Kūrybiškumas
Kūrybiškumas, kaip asmenybės savybę galima apibrėžti kaip atvirumą naujai patirčiai, savarankiškumą, lankstumą, dinamiškumą, originalumą. Ši savybė iš dalies yra įgimta, tačiau gali būti ugdoma ir skatinama.Kūrybiškumo lavinimas vaikui yra būtinas tam, kad susiformuotų ir lavėtų įgūdžiai prisitaikyti prie nuolat ir greitai kintančios aplinkos.
Maži vaikai žavi savo laisvumu ir spontaniškumu, gebėjimu fantazuoti ir kurti. Tačiau augdami jie vis dažniau verčimi laikytis griežtų taisyklių, suaugę ne tik pasiūlo įvairių užduočių, žaidimų, bet ir išsamių instrukcijų, kaip jas atlikti.
Kūrybingumą ypač žlugdo nuolatinis žinių ir informacijos taikymas sprendžiant problemas pagal gerai „atidirbtus“ algoritmus ir klaidos baimė. Kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti.
Kūrybiškumui ugdyti reikalinga:
- turtinga, įvairi aplinka, skatinanti tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti;
- demokratiški aplinkinių santykiai;
- tam tikra autonomija, savarankiškumas ir laisvo pasirinkimo galimybė.
Šioje kategorijoje esantys žaislai ir priemonės gali būti panaudojami įvairiai, suteikia galimybę vaikui juose matyti tai, ką jis nori.
Darželių grupėms
Lavinimo sritys
- Formuojami komunikaciniai igūdžiai
- Gebėjimas kurti sekas
- Gebėjimas rūšiuoti ir skaičiuoti
- Gebėjimas skirti spalvas
- Lavinamas taktilinis jautrumas
- Matematinių įgūdžių lavinimas
- Sensorinė stimuliacija
- Skirtingų spalvų suvokimas
- Vystoma vaizduotė ir išradingumas
Rekomenduojamas amžius
- 1 m. +