- Pradžia
- Sensorinės priemonės
- Sensorinių blokelių rinkinys (16 vnt.)
Sensorinių blokelių rinkinys (16 vnt.)
Atkreipkite prašome dėmesį, kad ši priemonė yra užsakoma ir pristatoma pet 2 savaitės. Didelis dėkui už kantrybę laukiant!
Šis, daugybę apdovanojimų pelnęs sensorinių blokų rinkinys susideda iš 16 didelių medinių kaladėlių su įvairiais užpildais: karoliukais, permatomu akrilu, spalvotu smėliu ir 4 skirtingų formų (kvadrato, stačiakampio, trikampio ir puslankio) vandens ir blizgučių užpildu. Sensoriniai blokai skatins gilesnį stebėjimą, – visos formos yra tos pačios spalvos. Tarkime – nepaisant užpildo, trikampiai yra visada žali.
Lygus medinis paviršius ir ryškiaspalvis užpildas sudaro įspūdingą derinį su daugybe edukacinių galimybių įvaraus amžiaus vaikams.
Rinkinys ugdo šias savybes ir gebėjimus:
• Asmeninis tobulėjimas – jutiminis
• Fizinis vystymasis – konstravimas
• Pasaulio supratimas – stebėjimas
• Pasaulio supratimas – spalva ir garsas
• Matematika – forma ir erdvė
• Bendravimas ir kalba – komunikaciniai gebėjimai.
Ikimokyklinio ugdymo apdovanojimų testuotojų astliepimai:
„Su šiuo blokelių rinkiniu buvo įdomu ir malonu žaisti. Radosi daug temų diskusijoms su vaikais. Vaikai visada labai noriai žaidžia su šiuo rinkiniu. Tai ideali priemonė žaidimui ant šviesos stalo. Šie sensoriniai blokai labai naudingi pasaulio pažinimui ir supratimui gerinti.
Ką pasakė „Nursery World Award“ testuotojai:
Sensoriniai blokai yra novatoriškas multisensorinis šaltinis, skatinantis pasaulio pažinimą, tyrinėjimą, kūrybinį vystymąsį. Blokeliai gali būti naudojami formoms, šviesai, garsui, spalvoms, tekstūrai, rūšiavimui ir derinimui tyrinėti bei kaip kaladėlės statybai. Karoliukais užpildytos kaladėlės barškant skleidžia skirtingus garsus ir paslėptos maišelio viduje gali būti naudojamos garsui ir formai atpažinti. Smėlio ir vandens užpildytus blokelius sukaliojant galima pažindinti vaikus su skirtingų medžiagų savybėmis.
Vienas bandytojas blokelių bandytojas sako: „Savo aplinkoje turime šviesos stalą ir naudojome sensorinius blokus. Sensorinius blokus taip pat naudojome paslėpus maišelyje, o vaikai nekantrauja atspėti formas ir derinti garsus. Berniukai ypač mėgsta kurti statinius iš sensorinių blokų, o mes netgi galėjome ištirti simetrijos ir sekų idėjas.
Kitų bandytojų atsiliepimai: „fantastiškas kainos ir kokybės santykis, dideli ir jų pakanka įtraukti į veiklą visą grupę“. Vaikai jais be galo žavisi. Jie mėgsta purtyti karoliukus ir smėlį, peržiūrėti visas skirtingas spalvas ir bandyti išsiaiškinti, kaip ištraukti turinį; laimei, sensoriniai blokai yra labai patvarūs ir saugūs.
Sensorinės priemonės
Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.
Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.
Kūrybiškumas
Kūrybiškumas, kaip asmenybės savybę galima apibrėžti kaip atvirumą naujai patirčiai, savarankiškumą, lankstumą, dinamiškumą, originalumą. Ši savybė iš dalies yra įgimta, tačiau gali būti ugdoma ir skatinama.Kūrybiškumo lavinimas vaikui yra būtinas tam, kad susiformuotų ir lavėtų įgūdžiai prisitaikyti prie nuolat ir greitai kintančios aplinkos.
Maži vaikai žavi savo laisvumu ir spontaniškumu, gebėjimu fantazuoti ir kurti. Tačiau augdami jie vis dažniau verčimi laikytis griežtų taisyklių, suaugę ne tik pasiūlo įvairių užduočių, žaidimų, bet ir išsamių instrukcijų, kaip jas atlikti.
Kūrybingumą ypač žlugdo nuolatinis žinių ir informacijos taikymas sprendžiant problemas pagal gerai „atidirbtus“ algoritmus ir klaidos baimė. Kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti.
Kūrybiškumui ugdyti reikalinga:
- turtinga, įvairi aplinka, skatinanti tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti;
- demokratiški aplinkinių santykiai;
- tam tikra autonomija, savarankiškumas ir laisvo pasirinkimo galimybė.
Šioje kategorijoje esantys žaislai ir priemonės gali būti panaudojami įvairiai, suteikia galimybę vaikui juose matyti tai, ką jis nori.
Lavinimo sritys
- Erdvinis mąstymas
- Formuojamas estetinis skonis
- Formuojamas kūrybiškumas
- Formuojami komunikaciniai igūdžiai
- Formuojami konstrukciniai įgūdžiai
- Gebėjimas skirti formas
- Gebėjimas skirti spalvas
- Nuramina emocijas
Rekomenduojamas amžius
- 1 m. +