Puriojo plastilino dėžė (24vnt.x 15g)

Tas pats mūsų numylėtas purusis plastilinas, tik šioje šventinėje dėžėje jo viso 24 indeliai po 15 g su fantastiškiausiomis spalvomis ir įvairiausiaisi priedais – formelėm, peiliukais, rėmeliais įspaudams, akytėm, ūsiukais, kepurėm ir kitais priedais. Trumpai – glauskite tokią dėžę į savo šventę ar darželio grupę ir pažadam, turėsite minimum valandą absoliutaus kūrybinio pasinerimo:)

Padaryti iš plastilino darbeliai pernakt išdžiūsta, tampa kieti ir lengvesni už orą. Jei prie jų prilipinsite magnetėlį, turėsite puikiausią dovaną artimiesiems ant šaldytuvo:)

Jei plastilinu norite manipuliuoti – minkyti ir tąsyti ilgai ilgai, laikykite sandariai dėželėse 😉


Kūrybiškumas

Kūrybiškumas, kaip asmenybės savybę galima apibrėžti kaip atvirumą naujai patirčiai, savarankiškumą, lankstumą, dinamiškumą, originalumą. Ši savybė iš dalies yra įgimta, tačiau gali būti ugdoma ir skatinama.

Kūrybiškumo lavinimas vaikui yra būtinas tam, kad susiformuotų ir lavėtų įgūdžiai prisitaikyti prie nuolat ir greitai kintančios aplinkos.
Maži vaikai žavi savo laisvumu ir spontaniškumu, gebėjimu fantazuoti ir kurti. Tačiau augdami jie vis dažniau verčimi laikytis griežtų taisyklių, suaugę ne tik pasiūlo įvairių užduočių, žaidimų, bet ir išsamių instrukcijų, kaip jas atlikti.

Kūrybingumą ypač žlugdo nuolatinis žinių ir informacijos taikymas sprendžiant problemas pagal gerai „atidirbtus“ algoritmus ir klaidos baimė. Kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti.

Kūrybiškumui ugdyti reikalinga:
- turtinga, įvairi aplinka, skatinanti tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti;
- demokratiški aplinkinių santykiai;
- tam tikra autonomija, savarankiškumas ir laisvo pasirinkimo galimybė.

Šioje kategorijoje esantys žaislai ir priemonės gali būti panaudojami įvairiai, suteikia galimybę vaikui juose matyti tai, ką jis nori.


Taktilinės priemonės

Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -
taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.

Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.


Lavinimo sritys

  • Akių koordinacija
  • Formuoja laimės pojūtį :)
  • Formuojamas kūrybiškumas
  • Lavinamas taktilinis jautrumas
  • Riešo raumenų miklumas
  • Smulkioji motorika
  • Vystoma vaizduotė ir išradingumas

Rekomenduojamas amžius

  • 3 m. +

Papildoma informacija

Žymos

12,90