Touch & Match lenta

Dėmesio, šia priemonę pristatome per 2 savaites nuo užsakymo pateikimo. Dėkojame už kantrybę laukiant.

Atraskite ir sudėkite į atitinkamas vietas 12  kietmedžio „bačkučių“, kurių kiekviena turi skirtingą tekstūruotą viršutinį paviršių. Gali būti naudojamas kaip žaidimas arba sensoriniam stimuliavimui.

Palaiko šias mokymosi sritis:

• Asmeninis tobulėjimas – jutiminis
• Fizinis vystymasis – motoriniai įgūdžiai
• Bendravimas ir kalba – aprašomoji kalba
•  sensorinė stimuliacija
• samprotavimas

PPS apdovanojimo laimėtojas

Specifikacija
Lentos dydis: 220 x 170 x 35 mm. „Bačkutės“ 35mm x 35mm.

Amžius: Tinka nuo 3 metų.


Sensorinės priemonės

Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -
taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.

Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.


Darželių grupėms




Didaktinės priemonės

Žaidimas yra savita vaiko pasaulio pažinimo forma. Žaisdamas vaikas išgyvena ir perpranta savo aplinkos gyvenimo reiškinius, savaip modeliuoja pasaulį, mokosi mąstyti. Aktyviai veikia jo vaizduotė, reiškiasi įvairios emocijos, formuojasi protinių veiksmų perėjimo į naują, aukštesnį etapą prielaida, tobulėja kalba.

Vaikų pažinimo gebėjimus (suvokimą, mąstymą, atmintį), labiausia lavina ir valingą dėmesį, kalbą ugdo, žodyną skatina klausą tobulina vadinamieji "didaktiniai" arba "mokomieji/ lavinamieji" žaidimai. Jie taip pat iš esmės reikšmingai veikia asmeninių savybių ugdymą, priežastinių ryšių suvokimą.

Didaktinius žaidimus galite atpažinti iš jų struktūrinių elementų: mokomasis (lavinamasis, didaktinis) tikslas (jis vaikams neatskleidžiamas), žaidybinė užduotis, taisyklės, veiksmai.


Lavinimo sritys

  • Formuojami komunikaciniai igūdžiai
  • Gebėjimas rūšiuoti ir skaičiuoti
  • Gebėjimas skirti spalvas
  • Sensorinė stimuliacija

Rekomenduojamas amžius

  • 3 m. +

Papildoma informacija

Žymos

Manome, kad jus taip pat galėtų sudominti

20,80