Skaičiavimo figūrėlės „Povandeninis pasaulis“ (84 vnt.)

Spalvingas 14 vandens gyvūnų rinkinys, susidedantis iš krabų, delfinų, varlių, omarų, aštuonkojų, pingvinų, ruonių, jūrų arkliukų, ryklių, jūrų žvaigždžių, rajų, kardžuvių, vėžlių ir banginių. Kiekvienas gyvūnas turi po 6 spalvas – raudona, mėlyna, žalia, geltona, violetinė ir oranžinė.

Idealiai tinka skaičiuojant, rūšiuojant, kuriant šablonus ir naudojant paprastus matematinius procesus (sudėti, atimti, dalinti ar dauginti). Rinkinyje yra pincetas ir veiklos vadovas.

Ugdo šiuos gebėjimus ir savybes:
• Matematika – skaičiavimas ir rūšiavimas
• Fizinis vystymasis – motoriniai įgūdžiai
• Pasaulio supratimas – spalva
• Vysto vaizduotę

 


Darželių grupėms




Siužetiniai žaidimai

Siužetinių arba vaidmeninių žaidimų patraukliausias požymis yra jo lankstumas, plastiškumas. Šie žaidimai padeda įsijausti į tarpusavio santykius, suvaidinti situacijas, į kurias vaikas realiai papuola/ gali papulti. O tai ne tik sumažins įtampą, pavyzdžiui, prieš einant pas gydytoją, bet ir pasitarnaus užmezgant santykius su bendraamžiais.

Šių žaidimų herojais gali būti figūrėlės, už kuriuos kalba suaugęs ar vaikas. taip pat bet koks buitinis daiktas, naudojamas kaip žaislas.

Siužetiniai žaidimai – tai “emocijų mokykla“, prieinama kiekvienam vaikui.


Didaktinės priemonės

Žaidimas yra savita vaiko pasaulio pažinimo forma. Žaisdamas vaikas išgyvena ir perpranta savo aplinkos gyvenimo reiškinius, savaip modeliuoja pasaulį, mokosi mąstyti. Aktyviai veikia jo vaizduotė, reiškiasi įvairios emocijos, formuojasi protinių veiksmų perėjimo į naują, aukštesnį etapą prielaida, tobulėja kalba.

Vaikų pažinimo gebėjimus (suvokimą, mąstymą, atmintį), labiausia lavina ir valingą dėmesį, kalbą ugdo, žodyną skatina klausą tobulina vadinamieji "didaktiniai" arba "mokomieji/ lavinamieji" žaidimai. Jie taip pat iš esmės reikšmingai veikia asmeninių savybių ugdymą, priežastinių ryšių suvokimą.

Didaktinius žaidimus galite atpažinti iš jų struktūrinių elementų: mokomasis (lavinamasis, didaktinis) tikslas (jis vaikams neatskleidžiamas), žaidybinė užduotis, taisyklės, veiksmai.


Lavinimo sritys

  • Formuojami komunikaciniai igūdžiai
  • Gebėjimas atpažinti skaičius
  • Gebėjimas kurti sekas
  • Gebėjimas rūšiuoti ir skaičiuoti
  • Matematinių įgūdžių lavinimas
  • Vaidybinių įgūdžių formavimas
  • Vystoma vaizduotė ir išradingumas

Rekomenduojamas amžius

  • 3 m. +

Papildoma informacija

Žymos

Manome, kad jus taip pat galėtų sudominti

26,90

Turime