Piešimas smėliu „Kalnai“

Tas fantastinis jausmas, kai tavo kūrinys gaunasi tobulas, o kūrybos procesas be galo įtraukia, atpalaiduoja ir tampa tikra terapija. Štai toks tas piešimas smėliu! Atklijuoji paskiras piešinio dalis ir barstai pasirinktos spalvos smėlį. Dėlioji, strateguoji, kuri, o tuomet – tadaaaaam – fantastiškas rezultatas! Ir procesas fantastiškas ne mažiau…:)

Rinkinys yra sertifikuotas ES.

 

Rinkinį sudaro:

1 trafaretas smėlio tapybai 23,5 cm x 33 cm;

22 spalvoto smėlio tūbelių;

1 plastikinis pincetas;

1 plastikinė įmautė;

Smėlio spalvos rinkinyje yra parenkamos atsitiktine tvarka.

Naudojimo instrukcija: 

Svarbu! Kontūrus rekomenduojame užberti juoda spalva.

1. Naudodamiesi plastikiniu pincetu nuimkite detalę (rekomenduojame pradėti nuo mažiausių detalių).

2. Nuėmus detalę pincetu plotas tampa lipnus, išsirinkite spalvą ir plonu sluoksniu užberkite smėlį.

3. Paverskite trafaretą šonu, kad nubyrėtų mėlio perteklius ant užbertos vietos.

4. Užbarstytą paveikslą įdėti į plastikinę įmautę, kurią rasite pakuotės viduje .

 


Kūrybiškumas

Kūrybiškumas, kaip asmenybės savybę galima apibrėžti kaip atvirumą naujai patirčiai, savarankiškumą, lankstumą, dinamiškumą, originalumą. Ši savybė iš dalies yra įgimta, tačiau gali būti ugdoma ir skatinama.

Kūrybiškumo lavinimas vaikui yra būtinas tam, kad susiformuotų ir lavėtų įgūdžiai prisitaikyti prie nuolat ir greitai kintančios aplinkos.
Maži vaikai žavi savo laisvumu ir spontaniškumu, gebėjimu fantazuoti ir kurti. Tačiau augdami jie vis dažniau verčimi laikytis griežtų taisyklių, suaugę ne tik pasiūlo įvairių užduočių, žaidimų, bet ir išsamių instrukcijų, kaip jas atlikti.

Kūrybingumą ypač žlugdo nuolatinis žinių ir informacijos taikymas sprendžiant problemas pagal gerai „atidirbtus“ algoritmus ir klaidos baimė. Kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti.

Kūrybiškumui ugdyti reikalinga:
- turtinga, įvairi aplinka, skatinanti tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti;
- demokratiški aplinkinių santykiai;
- tam tikra autonomija, savarankiškumas ir laisvo pasirinkimo galimybė.

Šioje kategorijoje esantys žaislai ir priemonės gali būti panaudojami įvairiai, suteikia galimybę vaikui juose matyti tai, ką jis nori.


Taktilinės priemonės

Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -
taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.

Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.


Lavinimo sritys

  • Formuojamas kūrybiškumas
  • Formuojami komunikaciniai igūdžiai
  • Smulkioji motorika
  • Vystoma vaizduotė ir išradingumas

Rekomenduojamas amžius

  • 4 m +

Papildoma informacija

Žymos

Manome, kad jus taip pat galėtų sudominti

15,50