Ore džiūstantis molis (juodas, 500g)

Lengvai minkoma lipdymo masė, puikiai tinka kūrybiškumui ugdyti. Netepa ir nelimpa prie rankų, kaip tikras gamtinis molis.

  • Lengvai iškočiojama, pjaustoma, šlifuojama.
  • Suformuotos figūrėlės savaime išdžiūsta ir sustingsta per 24 val.
  • Išdžiūvęs gaminys labai tvirtas, neskilinėja.
  • Galima nuspalvinti.
  • Masė: 500 g.

 Naudojimas: Iš pakuotės išimkite tik jums reikalingą medžiagos dalį ir tinkamai uždarykite. Prieš lipdydami, drėgnais delnais trumpai paminkykite masę, o tada suformuokite. Jei darbui reikia minkštesnės masės, panardinkite ją į vandenį ir gerai išminkykite ant neįgeriančios darbo lentos iki norimos konsistencijos. Formuojamo gaminio paviršių užbaikite šlapiais pirštais. Pagaminta produkcija džiūsta kambario temperatūroje, priklausomai nuo dydžio, apie 48 valandas. Sukietėję ir išdžiūvę daiktai gali būti dažomi ir lakuojami įvairiais būdais. Pavyzdžiui, guašu arba akriliniais dažais.

  • Lipdymo masė gali būti naudojama edukaciniais tikslais: supažindinimo su skulptūra pamokose, modeliuojant eskizus iš gamtos, kuriant preliminarius eskizus, keramikai bendrojo lavinimo ir dailės mokyklose.

Sensorinės priemonės

Lytėjimo impulsai yra formuojami per odą, kuri turi lytėjimo receptorius - nervai esantys po oda ir sudaro taktilinę sistemą. Odos receptoriai reaguoja į šaltį ir karštį, į slėgį, skiriame švelnų prisilietimą nuo paspaudimo, skausmo. Taktilinė sistema vaidina didelį vaidmenį suvokiant aplinkinį pasaulį, jos dėka jaučiame savigynos ar savisaugos reakcijas. Visoje žmogaus odoje yra receptorių, tačiau įvairiose žmogaus kūno dalyse jie pasiskirstę nevienodai. Pavyzdžiui, pirštuose skiriamoji erdvinė geba yra kur kas didesnė lyginant su kitomis kūno vietomis. Lytėjimo pojūtis ypač yra svarbus žmonėms, netekusiems regos. Tačiau šis pojūtis svarbus ir matantiesiems -
taktilinė sistema suteikia mums informaciją per lietimą (pirmiausia per odą), o tai turi įtakos elgesio formavomuisi ir leidžia pajusti įvairius pojūčius.

Taktilinis stimuliavimas moko vaiką panaudoti savo ranką kaip lytėjimo ir griebimo organą, pajusti malonius ir nemalonius pojūčius, juos skirti, lavina pirmines rankų veiklos formas.


Kūrybiškumas

Kūrybiškumas, kaip asmenybės savybę galima apibrėžti kaip atvirumą naujai patirčiai, savarankiškumą, lankstumą, dinamiškumą, originalumą. Ši savybė iš dalies yra įgimta, tačiau gali būti ugdoma ir skatinama.

Kūrybiškumo lavinimas vaikui yra būtinas tam, kad susiformuotų ir lavėtų įgūdžiai prisitaikyti prie nuolat ir greitai kintančios aplinkos.
Maži vaikai žavi savo laisvumu ir spontaniškumu, gebėjimu fantazuoti ir kurti. Tačiau augdami jie vis dažniau verčimi laikytis griežtų taisyklių, suaugę ne tik pasiūlo įvairių užduočių, žaidimų, bet ir išsamių instrukcijų, kaip jas atlikti.

Kūrybingumą ypač žlugdo nuolatinis žinių ir informacijos taikymas sprendžiant problemas pagal gerai „atidirbtus“ algoritmus ir klaidos baimė. Kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti.

Kūrybiškumui ugdyti reikalinga:
- turtinga, įvairi aplinka, skatinanti tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti;
- demokratiški aplinkinių santykiai;
- tam tikra autonomija, savarankiškumas ir laisvo pasirinkimo galimybė.

Šioje kategorijoje esantys žaislai ir priemonės gali būti panaudojami įvairiai, suteikia galimybę vaikui juose matyti tai, ką jis nori.


Lavinimo sritys

  • Akių koordinacija
  • Formuojamas kūrybiškumas
  • Riešo raumenų miklumas
  • Sensorinė stimuliacija
  • Smulkioji motorika
  • Vystoma vaizduotė ir išradingumas

Rekomenduojamas amžius

  • 2 m. +

Papildoma informacija

Žymos

Manome, kad jus taip pat galėtų sudominti

Šlykštukas (dičkis)

Šlykštukas (dičkis)
4,20 3,00
-29%
4,20 3,00
4,80